Defekt Reflektor

torsdag 19. november 2009

Ting som irriterer meg #1

Doplystrere. Trenger jeg å si mer?

Jeg mener hva faen? Er det nødvendig? Dere som synge og! For helvete. Bare hold kjeft okei? Er det virkelig nødvendig å drive å plystre å synge på do? I "åpne" båser?

Er det ikke mulig å få litt fred og ro når man sitter der på klosettet? *sukk*

Her om dagen sitter jeg på det fantastiske skoletoalettet og "minding my own business", er det forresten ikke interessant hvor tabu "toalett besøk" er i vår kultur? Det får bli et annet innlegg. Uansett der sitter jeg og prøver å drite (fuck you tabooo) og en eller annen idiot kommer plystrende inn på toalettet. Ikke bare smeller han med døren men han PLYSTRER! Han setter seg i båsen vedsiden av meg, og det er viktig å huske at det ER EN BÅS. Ikke et lukket avlukket men 4 tynne vegger og store åpne rom både oppe og nede. DETTE BETYR LYD. Helvette folkens. Er dere klar ov hvor vanskelig det er å drite når noen sitte å plystrer Olsenbanden i øre på deg? Den er fengende og greier men... KOMAN.

STOP PLYSTRING PÅ DO NÅ!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden