Defekt Reflektor

søndag 13. desember 2009

ting jeg hater #2


jeg har et nydelig Iphone headsett. det er flott og hvitt og har en microfon og knapp og hele greiene. helt nydelig. bortsett fra en ting. det er slike knott som går inn i øret og har slike "puter" på slik at de skal kjennes deilig og mjuk i øret. Disse putene har en tendens til og dette av... og i dag, mens jeg satt helt i ro forran PC'en.. med disse i øret, forsvant en av disse putetingene som er rundt øreproppen (for det er det det er, ørepropper med lyd). Jeg lette og lette og lette, HVOR KAN DEN HA BLITT AV MONTRO. Jeg mener, jeg satt helt i ro på en stol forran en pult... den kan umulig ha forsvunnet andre plasse enn under pulten og stolen? Jeg hadde headsettet i ørene, dro ut headsettet, for å høre etter noen som ropte og når jeg skal sette det inn igjen er det vekke. Jeg har nå lett i 30 minutter over et ommrådet på 5 kvadaratmeter. INGETING. DET ER BORTEVEKK HEI OG HÅ. Helt. Jævla. Vekke. Hvorfor er det så vanskelig med små viktige deler? Jeg mener utne den er headsettet mitt ikke mer enn en metallklomp. Helvette folkens helvette.

Jeg fant det... etter 30 minutter med golvkryping. Hvor? I. Mitt. Eget. Øre.




0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden